Estrella Super Crunch

Super-sanaa käytetään nykyään markkinoinnissa ihan liian vähän. Ennen kaikki oli super: Super Nintendo, Super Soaker, Boss Super Overdrive…

Onneksi Estrella on hoksannut vanhan ylisanan mahdin houkuttelevasti nimetyn Super Crunchin kohdalla. Cheddar, kermaviili ja sipuli -maustettuja ekstrarapeita juustonaksuja? Kyllä kiitos!

Rakenne: Ensivaikutelma Super Cruncheista on erittäin tiivis ja rapea. Koostumus ei silti ole kova eikä riko kitalakea. Suikeroiden muoto tuo mieleen tippaleivän tai nuijapäät. Naksujen pinta on erittän sileä ja makujauheen peitossa. Pieni miinus siitä, että muoto on erittäin altis katkeilulle, minkä vuoksi pussissa on erittäin paljon silppua.

Maku: Super Crunchit ovat makunsa puolesta hyvässä tasapainossa. Kermaista juustoa on juuri sopivasti, ettei sipuli pääse hautautumaan. Makuprofiili on hieman tumma, muttei silti tunkkainen. Suolaa on melko mukavasti, mutta lähinnä pinnalla eikä niinkään massassa, joka puolestaan on hyvin mietoa. Sipuli jää mukavasti pyörimään jälkimakuun.

Kokonaisuus: Sanokaa minun sanoneen: elämme juustonaksujen kulta-aikaa. Tuskin koskaan ihmiskunnan historiassa on ollut saatavilla yhtä laajalti erilaisia, -kokoisia ja -makuisia juustonaksuvariantteja, ja Estrellan Super Crunch on oivallisen tervetullut tulokas katraaseen. Nyt vielä kun Taffelilla tajuttaisiin palauttaa Jumbojuustojen resepti alkuperäiseen muotoon…

Arvosana: 4,1 pistettä viidestä.

Dippisuositus: En dippaisi!


5 vastausta artikkeliin “Estrella Super Crunch”

  1. Kamara avatar
    Kamara

    Etsihän kamarasipsejä, Ruotsin Lidlissä Snack Day Gammeldags flaesksvaer. Et pety!

    1. snackspertti avatar
      snackspertti

      Kiitos vinkistä, kuulostaa houkuttelevalta!

  2. Makuri avatar
    Makuri

    Mutta nyt nämä tunarit menivät ja sitten lopettivat Super Crunchyjen valmistuksen. Eikö Suomalaiset todellakaan edes sen vertaa ymmärrä makujen maailmasta että osaisivat pitää näitä kyseisiä juustonaksuja arvossa, vai minkäköhän takia kyseisten naksujen valmistus on lopetettu. Nyt vastaavia ”tiiviimpiä” rapeita jumal-juustoasnäksejä ei sitten löydykkään koko suomesta muita kun yli hinnoiteltua jenkki esikuva cheetos crunchy snäksejä sekä estrellan aito cheddar linssisnacksejä jotka eivät linsseytensä takia laskeudu makunystyröillä kyllä siihen ihan täysin samaan osoitteeseen kuin super cruchyt, tai ruotsin vastaavat olw:n crunchy cheez doodlesit. Jälkimmäisiä saa onneksi tilattua netistä pientä korvausta vastaan…>

    1. snackspertti avatar
      snackspertti

      Tätähän se aina on!

    2. Tiuku avatar
      Tiuku

      Ei hätää, super crunch tekee paluun syksyllä 🤘🏻

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *